Segítség a Vaterázáshoz

A jó címsor kiemeli a terméket a többi közül

Az általad feltöltött termék több ezer más ajánlattal áll versenyben folyamatosan a potenciális vevők figyelmének felkeltéséért. A fenti tényező miatt kiemelkedően fontos, mondhatni kritikus, hogy miként fogalmazod meg azt a címsort, ami a listázó oldalakon látható lesz (és amelyet a nemzetközi keresők is beindexelnek). Egy rosszul megválasztott, a kulcs információkat nélkülöző címsor leírás fölösleges pénzkidobás, a potenciális vevőid nem fogják megtalálni a termékedet. A Vatera rendszerében 50 karakternyi hely áll a rendelkezésedre a megfelelő üzenet megfogalmazására.
Példák a rossz, nem hatékony címsorokra:?Autó eladó.??Számítógép monitorral.? Példák a jól megfogalmazott, hatékony címsorokra:?1995-ös Renault Laguna 2.0 RT, x forintos kikiáltási áron!??P IV 1,5 GHz Dell PC, 512 MB RAM, DVD RW!?
Tanácsok a hatékony és jó címsor elkészítéséhez:
* Egy jó címsornak pontosan definiálnia kell, hogy mi is az, amit árulsz,
* Mindig szerepeltesd a címsorban az árverésre bocsátott termék márkáját, vagy gyártóját és lehetőség szerint az anyagát (amennyiben ez releváns információnak számít),
* Mindig emeld ki azt a különlegességet, vagy specialitást, ami a termékedet megkülönbözteti az ugyanabban a kategóriában szereplő többi terméktől (kiemelkedően jó ár, nagy teljesítmény, újszerűség, ritkaság, stb.),
* Minél több információt sikerül a címsorban szerepeltetned, annál nagyobb az esélye, hogy a Vaterát böngészők rátalálnak az termékedre,
* Takarékoskodj a karakterekkel! A Vaterán senki sem fog rákeresni pl. a gyönyörű, fantasztikus, vagy egyéb jelzőkre, sokkal inkább a paraméterekre.

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!