Segítség a Vaterázáshoz

Mi történik ha negatív értékelést kapok/adok?

Piacterünkön ugyan kis számban, de előfordul, hogy két felhasználó egy adásvétel kapcsán vitába keveredik. A felek egyéni mérlegelés keretében dönthetnek arról, ha nem sikerül tisztázni a problémát, hogy negatív értékelést készítsenek-e partnerükről?

Az Extreme Digital-eMAG Kft., mint a piacterek üzemeltetője, a vitás esetek rendezésébe közvetlenül nem avatkozhat bele, hasonlóan egy valódi piachoz. Ilyen esetekben különösen fontos, hogy semleges álláspontot képviseljünk, hiszen nem vagyunk jelen az adásvételnél, nem ismerjük a terméket, így nincs lehetőségünk megállapítani azt, hogy melyik félnek van igaza. Amikor elutasítunk egy értékeléstörlést, azt nem azért tesszük, mert kételkednénk bárki szavában, viszont nekünk jogi felelősséget kell azért vállalni, ha eltávolítunk egy értékelést a piactérről.

Ha negatív értékelést szeretnél adni...

Ha a legnagyobb igyekezet ellenére nem sikerül tisztázni a problémát, és negatív értékelést kívánsz adni, akkor javasoljuk, hogy ügyelj az alábbiakra:

  • Gondold végig, hogy mindent megtettél-e az ügy rendezése érdekében?
  • Az értékelésed legyen személyeskedéstől mentes, tényszerű.
  • Próbáld kiemelni, hogy mit tettél meg a vita rendezése érdekében.
  • Fejezd ki sajnálatát, hogy nem sikerült megoldást találni a problémára.
  • Hasonlóan járj el, ha partnered szintén negatívan értékel. Javasolt minden esetben válaszolni a kapott negatív értékelésre.

Ha negatív értékelést kapsz, vagy úgy érzed ezt fogsz kapni...

Ha a legnagyobb igyekezet ellenére úgy érzed, hogy partnered negatív értékelést fog adni, akkor javasoljuk, hogy minden esetben reagálj rá ügyelve az alábbiakra:

  • Gondold végig, hogy mindent megtettél-e az ügy rendezése érdekében?
  • Válaszod legyen személyeskedéstől mentes, tényszerű.
  • Próbáld kiemelni, hogy mit tettél meg a vita rendezése érdekében.
  • Fejezd ki sajnálatod, hogy nem sikerült megoldást találni a problémára.
  • Hasonlóan járj el, ha partneredet szintén negatívan értékeled.

Álláspontunk és tapasztalataink szerint, ha egy negatív értékelés és az arra adott válasz tényszerű, személyeskedéstől mentes, amelyből kivehető, hogy konstruktív felhasználó vagy, inkább megerősíti a potenciális partnerében azt, hogy probléma esetén bátran fordulhat hozzád, hiszen nyitott vagy annak rendezésére.

Az a felhasználó, akinek összes visszajelzése két negatív vagy visszajelzéseinek (pozitív, semleges, negatív) minimum 20 százaléka negatív és visszajelzései között legalább két negatív található, a Vatera piacteréről kizárásra kerül.

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!