Segítség a Vaterázáshoz

Mi az a fizetési emlékeztető?

A fizetési emlékeztető funkció segítségével lehetőséged van vásárlód felé jelezni, hogy a termék vételárát még nem rendezte. A funkció alkalmazásakor egy vaterás rendszerüzenet kerül kiküldésre, amiben a vásárlót megkérjük, hogy haladéktalanul rendezze a vásárlás ellenértékét, vagy vegye fel a kapcsolatot az eladóval (tehát veled). Az e-mail válaszcíméhez automatikusan az eladó e-mail címe van megadva. Ez azt jelenti, hogy ha a vásárló válaszol a levélre, akkor azt egyből az eladó fogja megkapni.

Nem használható a fizetési emlékeztető funkció az alábbi esetekben:

  1. Ha még nem telt el 7 nap a termék leütése óta.
  2. Ha már küldtél fizetési emlékeztetőt (egy termékkel kapcsolatosan egy alkalommal tudsz ilyen levelet küldeni)
  3. Ha már kifizetettnek jelölted a terméket.

A kiküldésre kerülő e-mail így néz ki:

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!