Segítség a Vaterázáshoz

Eladtam egy terméket, és most hogyan tovább?

Az aukció lejártakor az eladónak érdemes felvennie a kapcsolatot a vevővel (3 munkanapon belül), és tisztáznia a vételi szándék tényét, az összes költséget, beleértve a szállítási költséget is, valamint a szállítás helyét és időpontját. A vevők joga eldönteni a szállítás és a fizetés módját, az eladó által előre megadott feltételek mellett. Ne felejtse el, hogy az aukciók vagy fix áras értékesítések sikeres lezárásával jogilag érvényes szerződés jön létre az eladó és vevő között. Amennyiben ez a kapcsolatfelvétel többszöri próbálkozásaik ellenére sem megvalósítható, úgy az eladó jogosult a terméket újra aukcióra bocsátani.


Személyes menüjében, az eladott áruk között az alábbi funkciók segítik az adásvételek lebonyolítását:

 A terméket kifizették
Az ikon bejelölésével egyrészt könnyen nyomon követheti, hogy mely felhasználóktól érkezett már be a vételár, illetve lehetősége van eldönteni azt is, hogy ezzel kapcsolatosan kiküldésre kerüljön-e egy értesítő e-mail vásárlójának.  


 A terméket elküldtem
Az ikon használatával jelölheti, hogy a terméket postázta a vevőnek, továbbá, itt szintén lehetősége van eldönteni, hogy erről kiküldésre kerüljön-e értesítő üzenet.

Fontos információ, hogy a két funkció használata egyszeri, tehát a bejelölés nem vonható vissza, így kizárólag akkor alkalmazza, ha valóban megérkezett a vételár, illetve elküldésre került a termék. 



« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!