Segítség a Vaterázáshoz

Miért éri meg bekapcsolni a telefonos elérhetőséget?

  • Miért éri meg bekapcsolni a telefonos elérhetőséget?
    A telefonos elérhetőség megadása több szempontból is segíti a vásárlást. A listaoldalakon külön ikonnal vannak megkülönböztetve ezek a termékek, így többen kattintanak ezekre a hirdetésekre. A telefonos elérhetőség bizalmat kelt a vásárlóban, és különösen a nagyobb értékű termékek esetén segíti a vásárlót a döntésben, ha beszélhet az eladóval.
  • Mit szoktak leggyakrabban kérdezni az érdeklődők?
    Általában olyan esetekben szoktak telefonálni, ha
    • kérdésük van a termékkel kapcsolatban, amire a választ nem találták meg a terméklapon
    • sürgős lenne az átvétel (pl. utazás miatt) és meg szeretnének győződni arról, hogy mikor érkezik meg vagy vehető át leghamarabb a termék
    • nagy értékű termék esetén az is számít, hogy hallják az eladót, tudnak vele pár szót beszélni, ami elég bizalmat teremt ahhoz, hogy a vásárlást elindítsák.
  • Körülbelül hány hívásra számíthatok?
    Az eladó termékeinek számától és jellegétől függ, de mivel a vaterások megszokták az online vásárlást, ezért csak akkor szoktak telefonálni, amikor feltétlenül szükséges. Jellemzően naponta csak 1-3 hívásra szokott sor kerülni, vagyis nem vesz el sok időt az eladótól. 
  • Milyen napokon és időszakokban van a legtöbb vásárlás, illetve telefonhívás az oldalon?
    A hívások számának eloszlása kb. egyenletes a reggel 8 és délután 6 óra közötti időszakban. A hét napjait tekintve hétvégén van kevesebb hívás, hétfőn-kedden pedig a legtöbb. Természetesen az eladót csak azokon a napokon és azon belül is csak abban az időszakban tudják hívni, amit elérhetőségnek megad.
  • Hogyan módosíthatom az időszakot, amikor hívhatnak vagy hogyan kapcsolhatom ki, szüneteltethetem a hívás lehetőségét, ha egy ideig nem szeretném, hogy telefonon keressenek?
    Az eladó bejelentkezés után a Személyes menü / Eladási beállítások / Telefonos elérhetőség oldalon bármikor ki, illetve vissza tudja kapcsolni a hívás lehetőségét, illetve módosítani tudja a telefonos elérhetősége időszakait.
  • Mi a telefonhívás menete?
    Az eladó által megadott telefonos hívásfogadási időszakokban a látogatók számára a hirdetés oldalán megjelenik egy "Felhívom az eladót" feliratú gomb, amit ha a vevő megnyom, egy felugró ablakban megadhatja a saját számát. A Vatera rendszere ezt követően tárcsázza a vevőt, aki felveszi a telefont, majd a rendszer automatikusan tárcsázza az eladót a Vaterán megadott számán, és ha felveszi, összekapcsolja a vevőt és az eladót egy hívásba, így ezt követően tudnak beszélni egymással.  
  • Láthatja a vevő a telefonszámomat, illetve én látni fogom a hívó számát?
    Mivel mind a vevőt, mind az eladót a Vatera rendszere hívja fel és kapcsolja össze, ezért az eladó és vevő telefonszáma is rejtve marad a másik fél elől. Így nincs szükség arra sem, hogy az eladó mindenki számára nyilvánosan láthatóvá tegye a telefonszámát a hirdetés oldalán, ami védi a magánszféráját.
    Az eladó és a vevő is azt fogja látni a telefonján, hogy ismeretlen számról hívás érkezik, ezért érdemes odafigyelnie az eladónak erre, mert lehet, hogy vaterás vevő érdeklődne ilyen módon a meghirdetett termékkel kapcsolatban.
    Amennyiben létrejön az adásvétel a Vaterán, a korábban megszokottak szerint a Vatera rendszere kiküldi az eladónak és a vevőnek a másik fél elérhetőségeit (email, telefonszám), így ezután hagyományos módon tudnak kommunikálni egymással. 
  • Érkezhet-e olyan hívás, ami az általam megadott időszakokon kívül esik?
    Mivel a hívásokat a Vatera rendszere indítja el, ezért biztosított, hogy az eladóhoz csak az általa megadott időszakokban érkezzenek a Vateráról hívások, azon kívül pedig soha.
  • Mi van, ha éppen nem tudom felvenni a telefont?
    A hagyományos telefonhíváshoz hasonlóan észleli a vevő, hogy nem veszik fel a telefont és később, ha akar, újra próbálkozhat a vaterás hirdetés oldalán keresztül.
  • Van-e bármilyen költsége a telefonhívás fogadás szolgáltatásnak a Vaterán?
    A hívások költségét a Vatera jelenleg átvállalja, így a hívás mind a vevő, mind az eladó számára ingyenes. 
  • Mit szabad és mit nem szabad mondani a hívás során, hogy ne kerüljem meg az adásvétellel a Vaterát?
    A tényleges vásárlást megelőzően a Vaterán eddig sem volt engedélyezett a kapcsolatfelvételi adatok (pl. email cím, telefonszám) kicserélése, erre csak az online vásárlást követően kerülhetett sor. A vásárlást megelőzően a Vatera felületéről indított hívások során is tartózkodni kell a kapcsolatfelvételi adatok megadásától vagy konkrét találkozó megszervezésétől (konkrét hely és idő). Amennyiben ilyenre sor kerülne, az eladótól a jövőben megvonható a telefonos hívás lehetősége.
  • Mi van, ha a vevő vásárlás előtt meg szeretné nézni a terméket?
    Ilyen esetben érdemes a Vatera felületén online megvásárolni a terméket és amennyiben megtekintéskor nem felel meg a termék, akkor elállni a vásárlástól és sikertelennek jelölni a Vatera felé az adásvételt.
  • A Vatera valóban rögzíti és visszahallgatja a hívásokat?
    A hívások rögzítésre kerülnek, ami alapján a Vatera ellenőrizni tudja, hogy a beszélgetés során nem került sor kapcsolatfelvételi adatok átadására a felek között, ami a Vaterán kívüli vásárlást lehetővé tenné.
  • Milyen telefonszám adható meg a szolgáltatás igénybevételéhez?
    Mind mobil, mind vonalas szám beállítható, de csak belföldi szám.
  • Magáncélra használható a szolgáltatás?
    Az ingyenes vaterás telefonhívás szolgáltatás a Vaterán megtalálható termékekkel kapcsolatos érdeklődésre, illetve az adásvétel leegyeztetésére szolgál, ettől eltérő magán célú beszélgetésekre nem használható.

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!