Segítség a Vaterázáshoz

Miért nem sikerül a termékfeltöltés?

A termékfeltöltés sikertelensége jellemzően egyedi, ritkán jelentkező probléma, általánosságban ilyenkor javasolt ellenőrizni az éppen használt böngésző beállításait. Amennyiben Internet Explorert használsz, akkor az Eszközök -> Internetbeállítások -> Biztonság fülön, az alapértelmezett középső szintet érdemes megjelölni és úgy kipróbálni a feltöltést.

Érdemes még más böngészővel (pl. Mozilla Firefox) vagy egy másik számítógéppel is ellenőrizni az aukcióindítást. Ha ezek után sem sikerül a feltöltés, kérjük részletesen írd le a tapasztalt hibajelenséget és küldd el azt ügyfélszolgálatunknak, hogy segíteni tudjunk a probléma megoldásában.

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!