Biztonságos vásárlás a Vaterán

Nálunk a vásárlás nemcsak egyszerű, de biztonságos is! Többszintű védelmi rendszerünk mellett az online fizetés és a Vatera Vevővédelem gondoskodik a nyugodt vásárlásról.

Vatera Vevővédelem

Bankkártyás fizetésnél, vevővédelemmel ellátott termék esetén csak azután utaljuk el a vételárat az eladónak, ha átvetted a terméket, és visszajelezted, hogy minden rendben van vele. Ha a terméknél nem elérhető a vevővédelem, a vételárat addig tartjuk vissza, amíg a termék megérkezik hozzád.

Biztonságos online fizetés

A Vatera oldalán történő bankkártyás fizetés titkosítva zajlik, így adataid biztonságban vannak. A tranzakciókat megbízható pénzforgalmi partnerünk, a Barion biztonságos technológiája biztosítja, hogy a pénzküldés és -fogadás ellenőrzötten és megbízhatóan történjen.

Kedvezményes szállítás

Ha a Vatera Szállítást választod, számtalan szállítási lehetőség közül választhatsz, kérheted csomagod házhoz, automatába vagy átvételi pontra. Futár partnereink kedvezményes árakat biztosítanak felhasználóinknak, így a Vaterán megvásárolt termékek szállítása olcsó, gyors és biztonságos.

Értékelt felhasználók

A vaterás vásárlók és eladók minden adásvétel után értékelik egymást, így minden eladónál láthatod a pozitív visszajelzései arányát, és hogy mit írtak róla a korábbi vásárlói. Így akkor is tudod, kivel készülsz üzletet kötni, ha az eladó messze lakik tőled, és még sohasem találkoztál vele.

Adj el gyorsan és egyszerűen!

Add fel a hirdetésed

  • Hirdetéseid ingyen feltöltheted a Vaterára! Hirdetésfeladásnál válaszd a Vatera Szállítást, így, ha magánszemély eladó vagy, a hirdetésedhez automatikusan hozzákapcsoljuk a vevővédelmet. A vevők így látni fogják, hogy a termék Vatera Vevővédelemmel védett - ez növeli a bizalmat és a vásárlási kedvet!
  • Add meg a csomag méretét és súlyát, és mi kiszámoljuk a szállítási díjakat. A vevő vásárláskor kifizeti a Vaterán a terméket a szállítási díjjal együtt, mi pedig automatikusan generálunk neked egy szállítókódot, amellyel könnyedén feladhatod a terméket.

Nem kell egyeztetned a vevővel - mi intézzük!

  • Ha a Vatera Szállítást választod, a rendelés után a Vatera automatikusan továbbítja számodra a szállításhoz szükséges feladási kódot.
  • A szállítást is a rendszer kezeli: a kapott szállítási kóddal fel tudod adni a csomagot – a szállítási költséget a vevő állja.

A vételár kifizetése

  • Amikor a vevő bankkártyával fizet a Vaterán keresztül, a vételár nálunk marad egészen addig, amíg a vevő vissza nem igazolja, hogy rendben átvette a csomagot. Ha vevővédelem keretében panaszt nyújt be a vevő, a kifizetést mindaddig visszatartjuk, amíg a vevővédelmi panasz le nem zárul.
  • Ha a vevő visszaigazolja, hogy átvette a terméket, és mindent rendben talált, azonnal elutaljuk neked a termék jutalékkal csökkentett vételárát. Ha a vevő ezt nem igazolja vissza, az átvételtől számított 72 óra után automatikusan sikeresként zárul a tranzakció, és elindítjuk a kifizetést.
Adj fel egy hirdetést!

Vásárolj biztonságosan, vevővédelemmel!

Add fel a hirdetésed

  • Vásárolj magánszemélyként vevővédelemmel ellátott terméket, így probléma esetén visszakérheted a pénzed. A Vatera Vevővédelemmel megvásárolható termékeket egy speciális címkéről ismerheted fel:
  • Fizesd ki a terméket bankkártyával a Vaterán! Miután fizettél, a vételár a Vateránál marad, amíg átveszed a csomagot, és ellenőrzöd a terméket.

Vedd át a csomagot!

  • Ha a küldemény megérkezik, és minden rendben van vele, igazold vissza a Vaterának az átvételt.
  • A Vatera ezután azonnal elküldi a vételárat az eladó számlájára.

Problémád van? Mi segítünk!

  • A Vatera Vevővédelem keretében visszatérítést kérhetsz, ha a termék nem érkezik meg, sérülten érkezik, vagy nem a leírtaknak megfelelő. A reklamáció benyújtására a csomag átvétele után 72 óra áll a rendelkezésedre.
További információk a Vatera Vevővédelemről

Hogyan működik a Vatera Vevővédelem?

Biztonságban tartjuk a pénzed

Miután bankkártyával kifizetted a Vatera oldalán a terméket, a vételár a Vateránál marad, amíg átveszed a csomagot, és ellenőrzöd a terméket. Ezután meg kell erősíted, hogy minden rendben van a vásárolt termékkel, és a Vatera csak ezután küldi el a pénzt az eladónak.

Mi a teendő probléma esetén?

Ha az áru nem érkezett meg, sérülten érkezik, vagy nem a leírtaknak megfelelő, jelentsd panaszod, így mi felfüggesztjük a fizetést az eladó felé. A probléma bejelentésének határideje a csomagátvételtől számított 72 óra.
Hogyan jelentheted, ha panaszod van »

Visszatérítés kérése

Visszatérítést kérhetsz, ha problémád van a vásárlással. A vevővédelem csak online fizetés és Vatera szállítás esetén érvényes. A visszaküldés költségeit az eladó viseli, kivéve, ha a csomag átvétele a vevő hibája miatt nem történt meg.
Tudj meg többet a visszatérítés menetéről »

Adj el egyszerűen, vásárolj biztonságosan!